hurry hurry rice and curry :)

Tydligen så är det systemunderhåll på bloggen om ca 15 min- på natten för er men nu på dagen för mig så jag ska fatta mig kort medans internetsladden fortfarande är i;

Vaknade i morse helt slut, antar att somna kl 4 två nätter i rad inte är världens bästa grej när man har skola sedan - masade mig iaf upp kl 7.40 och gick hemifrån 8.30 - börjar kl 8.35 och jag kom till skolan två minuter för tidigt - vadå SKÖNT! det kommer bli det jobbigaste att vänja sig vid när man börjar på värmdö igen - att gå upp en och en halv timme innan skolan mer eller mindre. Nu ska jag sätta mig med lite plugg och kanske en bok innan jag sticker ner till vårt lilla centrum för att köpa lite nödvändiga grejjer på wallgreens, sedan träffa kristin för en sen fika och lite tjejsnack innan jag rör mig hemmåt igen - kanske ska ut och springa efter middagen också om jag orkar - annars får det bli en långpromenix med kameran - det är så läckert med all dimma här idag - och igår såg jag vi inte något annat än bilarna och bron när vi körde från seattle till mercer island - man ska kunna se ön och vattnet - men inte då - absolut ingenting - bara dimma! 
På söndag är det andra advent och jag ska samla lite folk här (Kristin, Elise, norska tvillingarna Silje och Christina + ev. lite andra skandinavier) och baka LUSSEKATTER :D ska bli supermysigt och kul och det behövs med tanke på den hemlängtan jag fick igår när jag insåg att alla ni där hemma sitter med familjen, adventsljusstaken, pepparkakor och lussebullar och har det sådär supermysigt som det ska vara - när jag låg i sängen och kollade på Systrar i Jeans.

Miss you, love you and I'll talk to you soon;
Sara

Kommentarer
Postat av: lilja

HAHA 3 min till skolan! snacka om lyx elle vad =D



annars låter de som de flyter på hos dig ändå ;)

2008-12-04 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0