Där ryker kaffet

Mitt vänstra ögonbryn har börjat rycka lite då och då den senaste veckan vilket är ganska läskigt och äckligt, så jag tog och satte mig med datorn idag och googlade för att se om jag hittar något;


"Hos många kommer det i perioder när stressnivån är hög"

"– Det här är en ofarlig men inte helt ovanlig åkomma som kan framkallas av för mycket koffein eller sömnbrist. Ryckningarna, som är vanligast i det nedre ögonlocket, försvinner som regel efter ett par minuter men om de regelbundet återkommer rekommenderas att dra ner på intaget av kaffe och kolsyrade drycker."



Bajs också, nu får man väl börja sova typ 11 timmar per natt eller något. - lycka till med det liksom. :P

Kommentarer
Postat av: lilja

Bra =)

2008-11-08 @ 17:28:46
Postat av: Sara

vadå bra!? :P it sucks!

2008-11-08 @ 21:13:04
URL: http://sarainseattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0