Halloween

Halloweenhelgen är över, den gick alldeles för snabbt förbi men som sagt tiden går fort när man har roligt. Fredagen i skolan var vissa utklädda och andra inte. jag såg min (ex) granne i militäruniform, ariel som en mus, en tjej i min 2nd period utklädd till häxa (inklusive grön kroppsfärg :S ) - en av mina lärare hade morgonrock och en mask med papillotter på ögonbrynen, och sen min engelskalärares barn var utklädda till prinsessa och elmo (http://www.berlinwallpaper.com/Murals/images/Elmo.jpg).
När jag kom hem från skolan hade Andy pyntat trädgården men hur mycket grejjer som helst, skelett, gravstenar, pumpor etc och på kvällen fick vi reda att även högtalare lite här och var ingick - stackars barn! :P Vi fick också besök av 2 av deras döttrar med sina respektive och även varsin liten bebis :) Småbarnen var utklädda till en pingvin och en valross - behöver jag tillägga att dom var hur söta som helst? Vid niosnåret gick jag för att möta upp med Ariel och Brianna, vi drog in till en fest i Seattle (och parkerade i "titanic") och sedan till en klubb. Kvällen var hur kul som helst och min bästa halloween någonsin!


    

Kommentarer
Postat av: lilja

åååh avis, ja vill också uppleva sånt där medan ja e ung å dum =(

2008-11-08 @ 17:28:23
Postat av: Sara

påstår du att jag är ung och dum? ;)

2008-11-08 @ 21:14:15
URL: http://sarainseattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0