Helgen

I fredags samlade jag tjejgänget hemma hos mig och vi flammsade runt och åt middag - saknar tjejkvällarna hemma i stockholm med vännerna men man "tager vad man haver", jag och Elise gick till 131 och dansade inpå småtimmarna innan vi tog en taxi hit (villkoret för att jag ska få vara ute så länge) Lördagen spenderades mest i sängen, trött efter gårdagens bravader och ytterst lite med matteboken i handen. Mellan 5 och 10.30 satt jag barnvakt hos Peo och Allan och sen gick jag över till Elise och vi kollade på en Geishas memoarer (läs somnade halvvägs igenom och såg klart den nu på morgonen) - När jag kom hem så var Kimberly här, en norsk tjej (född i mishigan men flyttade tillbaka till Olso som 1åring) som har bott i usa sedan hennes sophomore år - hon kom hit som utbytesstudent och stannade hos familjen Anderson alla tre åren av highschool och nu går hos på universitet i Washington state (kommer inte ihåg vilket men ca 5 timmar härifrån :P) Hon håller på å fixxa med tvätt (en hel del se senast - 5 veckor sedan) men vi ska strax sticka ut och käka sushi (JIIPPPPPIIIIII :D)
Imorgon är det skola igen, har en matte läxa och en historia läxa tills dess som ska fixxas ikväll. På eftermiddagen har jag min första gymnastik träning - ska bli jättekul! (mindre kul är summan pengar man betalar - usch) och på tisdag är jag ledig - så det här blir en skön vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0