Ny familj

Så var det klart, på lördag flyttar jag till min permanenta familj. Så här gick det till;

Jag träffade Lyn i lördags som ville presentera mig för ett par som skulle hjälpa till att hitta en familj på ön åt mig. Men, tydligen så var jag så himla charmig ;) och påminde även dem om deras egen dotter Leah som numera pluggar i DC så de ville behålla mig alldeles för sig själva. Jag stannar här över thanskgiving (som också bidrar till en fyra-dagars-helg :D) och sedan flyttar jag på lördagen och får även träffa deras son som kommer ons och är här till måndag, innan han åker tillbaka till sin skola. Så nu är det snart dags att packa ihop mitt pick och pack igen, men jag kommer iallafall slippa bo i en resväska. Det ska bli skönt att äntligen få slappna av och göra sig lite hemmastadd. 

Love, 
Sara

Kommentarer
Postat av: lilja

skönt =)

2008-11-26 @ 22:16:32
Postat av: Sara

yes box :)

2008-11-27 @ 02:07:43
URL: http://sarainseattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0